Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва
6 клас
(35 год на рік - 1 год на тиждень)
№ п/п
|
Дата
|
Назва розділу, кількість годин, тема уроку
|
Навчальні досягнення учнів
|
Вступ. Що таке жанри мистецтва ( 3 год.)
|
1
|
|
Жанри образотворчого мистецтва
|
|
2
|
|
Як в образотворчому мистецтві з’явилися жанри?
|
3
|
|
Новаторство в мистецтві
|
Розділ 1. Анімалістика. Пейзаж ( 10 год.)
|
4
|
|
Анімалістичний жанр
|
Учень знає і розуміє:
- особливості анімалістичного і пейзажного жанрів;
- види пейзажів;
- закони лінійної та повітряної перспективи;
уміє:
- створювати образи тварин (площинні та об’ємні, у статиці та динаміці);
- передавати уявний простір засобами лінійної та повітряної перспективи;
застосовує:
прийоми компонування елементів зображення у певному форматі у процесі створення врівноваженої анімалістичної та пейзажної композиції
|
5
|
|
Зображення тварин
|
6
|
|
Анімалістка в скульптурі
|
7
|
|
Деталь. Подрібненість
|
8
|
|
Узагальнення. Площинність
|
9
|
|
Фантастичні тварини
|
10
|
|
Пейзаж. Історія пейзажу
|
11
|
|
Настрій у пейзажі
|
12
|
|
Спостережна перспектива
|
13
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого. Вернісаж учнівських робіт.
|
|