Неділя
19.11.2017
04:06
Вітаю Вас, Гість
Главная » Файлы » Методична скарбниця » біологія

Планування біології 6 клас на 2014-2015 навчальний рік
[ Скачать с сервера (23.5Kb) ] 03.10.2014, 02:29

Календарно-тематичне планування БІОЛОГІЇ

6 клас

(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)

№ п/п

Дата

К-ть годин

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів

 

1

 

2

 

3

4

 

4

 

 

 

 

 

Вступ

Біологія – наука про життя.  Основні властивості живого.

Різноманітність життя (на  прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси.

Науки, що вивчають життя.

Методи вивчення організмів.

 

 

Учень/учениця: називає:

- основні властивості живого (ріст, розмноження, взаємодія із зовнішнім середовищем);

- відміни живого від неживого;

- основні групи організмів (рослини, тварини гриби, бактерії); 

-причини різноманітності живих організмів;

- науки, що вивчають життя;

- методи вивчення організмів

(спостереження, опис, порівняння, експеримент);

наводить приклади:

- застосування біологічних знань у практичній діяльності людини  (медицині, сільському господарстві, у справі охорони природи тощо).

 

5

6

 

7

 

 

8

 

9

 

 

10

11

12

13

14

 

10

Тема 1. Клітина

Клітина - одиниця живого. Історія вивчення клітини

Лупа. Мікроскоп. Будова мікроскопа. Пр. робота №1 «Будова світлового мікроскопа  та робота з ним»

Будова клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях. Лабораторне дослідження: будова клітини листка елодеї

Будова клітини (продовження) Лабораторне дослідження: рух цитоплазми в клітинах листка елодеї

Пр. робота № 2 «Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа»

Будова рослинної і тваринної клітини.

Надходження речовин у клітину.

Утворення нових клітин. Ріст клітин.

Основні положення клітинної теорії.

Контрольна робота

 

Демонстрування

клітин рослин і тварин за допомогою оптичного мікроскопа,  колекцій зображень (у тому числі електронних) клітин рослин і тварин.

Учень/учениця:називає:

- основні функції клітини: ріст, розмноження, обмін з навколишнім середовищем;

- імена вчених, які зробили внесок у вивчення клітини (Р. Гук, Р. Броун, Т. Шванн, М. Шлейден);

- основні елементи світлового мікроскопа (об’єктив, окуляр, дзеркало, предметний столик, гвинт налаштування чіткості);

- речовини, що входять до складу клітин;

- складові частини клітини;

- спільні ознаки рослинної і тваринної клітин;

- відмінності рослинної і тваринної клітин;

- основні положення клітинної теорії; 

Описує:  історію вивчення клітини;

- результати власних спостережень;

характеризує:: ріст клітин;

пояснює: роль хромосом у поділі клітин;

- біологічне значення поділу клітин;

розпізнає: на малюнках: рослинну і тваринну клітини; складові частини клітини (клітинну мембрану, цитоплазму, ядро, вакуолю,  хлоропласти, мітохондрії);

- на мікропрепаратах рослинних клітин: цитоплазму, вакуолю, клітинну оболонку;

уміє: налаштувати шкільний оптичний мікроскоп та отримати чітке зображення мікроскопічного об’єкту;

- виготовляти  прості мікропрепарати    рослинних клітин;

дотримується правил:- роботи з мікроскопом та лабораторним обладнанням; виконання рисунків біологічних об’єктів;

робить висновок:

- всі організми складаються з клітин;

- клітини рослин і тварин мають спільні риси будови;

- клітина була відкрита завдяки винаходу мікроскопа;

- більшість органел клітини помітні лише під електронним мікроскопом.

Категория: біологія | Добавил: Шимківці
Просмотров: 663 | Загрузок: 37 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0